Bestellen

Hoe kan ik bestellen op deze site?

Om op deze site te kunnen bestellen, moet je minstens 18 jaar zijn. Als je jonger bent, kan je je ouders of een ouder familielid vragen een bestelling te plaatsen.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is afgerond?

Indien je bestelling succesvol is afgerond, krijg je als laatste pagina de bevestiging. Aansluitend hierop ontvang je op je opgegeven mailadres een bevestiging met alle details van je bestelling. Gelieve deze nauwkeurig te controleren. Bij onregelmatigheden, ga naar contact en neem contact op met onze klantendienst.

 

Mijn bestelling of een deel van mijn bestelling werd geannuleerd. Wat nu?

Ondanks onze goede zorgen kan het eventueel toch gebeuren dat een artikel niet beschikbaar is, in tegenstelling tot de info op de website; de uitgever brengt de DVD toch niet uit, een boek wordt toch niet herdrukt of het boek werd uitverkocht zonder dat de uitgever ons hiervan op de hoogte bracht. Mocht dit voorvallen, ontvang je van ons een automatische mail met de annulatie van je bestelling.

Veilig betalen

Hoe kan ik veilig betalen?

Bij Mediaboetiek kan je op verschillende manieren betalen. Om uw betaling zo veilig mogelijk te laten verlopen werken wij samen met Ogone e-Commerce. Ogone e-Commerce is een beveiligd betaalsysteem dat ontworpen is en beheerd wordt door Ogone n.v. De veiligheid van je betalingen is voor Ogone e-Commerce een voortdurende zorg. Hun team van specialisten houdt zich doorlopend op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in dit domein, om u een veilige en betrouwbare dienst te leveren.

 

Betaalwijze                                                                                     

Bancontact/Mister Cash/Maestro: Gratis

Creditcard (VISA, Mastercard, American Express): Gratis

IDEAL: Gratis

Paypal: Gratis

 

Waardebonnen:

Wanneer je een unieke code ontvangen heeft, kan je deze ingeven op de eerste pagina in je winkelwagen.
Onderaan kan je een veld “Waardebonnen” vinden, waar je de code ingeeft.
De korting wordt automatisch verrekend.
Ook tijdelijke actiecodes kan je hier invullen.

Kortingcodes verkregen van derden kunnen niet worden terugbetaald.

 

Hoe gebruik ik mijn kortingcode/waardebon?

Wanneer je een unieke code ontvangen hebt, kan je deze ingeven op de eerste pagina in je winkelwagen.

Onderaan kan je een veld “Waardebon” vinden, waar je de code ingeeft.

De korting wordt automatisch verrekend.

 

Mijn betaling lukt niet via kredietkaart.

Hiervoor kan je best contact opnemen met Ogone of uw bank. (+ contactgegevens/ hyperlink).

 

Wat moet ik doen als ik een terugbetaling wil?

Deze wordt uitgevoerd binnen de 30 dagen na ontvangst van de correcte gegevens.

Gelieve de gegevens steeds volledig door te geven. Bij terugbetalingen buiten België (naar Nederland, Frankrijk, ...) is het noodzakelijk het IBAN-nummer en de BIC-code door te geven, aangezien wij, omwille van privacy redenen niet over uw rekeninggegevens beschikken.

Gelieve contact op te nemen met onze klantendienst om de terugbetaling te ontvangen.

Let op:

Ebooks en digitale downloads kunnen door hun karakter niet terugbetaald worden.

 

Wat is BIC?

BIC (Bank Identifier Code) is een internationale identificatiecode (ook wel eens swift-code genoemd), die toelaat elke individuele bank te herkennen. De BIC-code bestaat uit 8 tekens. Deze vind je vaak terug op de site van uw bank of kan je op eenvoudige aanvraag bekomen bij uw bankkantoor.

 Wat is een IBAN-code?

International Bank Account Number: je rekeningnummer in internationaal formaat. Normaal staat het vermeld op uw rekeningafschriften. Indien dit niet het geval is, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw bank. Het IBAN wordt gevormd door de landcode (BE voor België, NL voor Nederland), gevolgd door 2 cijfers en vervolgens je vroeger nationaal rekeningnummer. Om het je gemakkelijker te maken, wordt de code weergegeven in vier groepjes van vier elementen. De groepjes worden telkens door een spatie van elkaar gescheiden.