Bij elk artikel staat een beschikbaarheidstermijn. Elke levertermijn is indicatief voor leveringen in België. Voor Nederland neem je best een paar dag enextra levertijd in acht. Voor bestellingen vanuit andere landen moet je rekening houden met een langere levertijd.

Het is mogelijk dat de termijn wordt aangepast als een artikel uitverkocht blijkt te zijn. Deze termijn is een richtlijn waar wij ons zo strikt mogelijk proberen aan te houden. Het kan echter zijn dat een andere klant net het laatste stuk heeft besteld waardoor de levertijd iets kan oplopen. Gelieve er rekening mee te houden dat de status op de website een momentopname is. Het kan gebeuren dat na bestelling een leverancier zonder voorraad valt of het artikel 'uitverkocht' verklaard wordt. De productstatus wordt dan zo snel mogelijk aangepast. Indien het artikel niet kan geleverd worden, ontvang je van ons een mail met verdere instructies.

Wij streven er naar om zoveel mogelijk relevante producten in België en Nederland aan te bieden. We hebben helaas niet alle artikels in voorraad. Om je zo goed mogelijk te informeren rond de levertijd van uw pakketje vind je hieronder meer informatie over onze levertijden.

                               
In Voorraad
Voor 16u besteld, volgende werkdag bij u thuis
Artikels die op stock staan worden binnen de 24 uur verzonden. Heb je je bestelling voor 16u geplaatst, dan worden deze de volgende werkdag geleverd. Taxipost van bPost draagt hier zorg voor. Woon je in Nederland, dan wordt uw pakje een werkdag later geleverd.


Pre-orders

Wordt verwacht op ...

Het kan dat je in je bestelling producten hebt opgenomen die nog niet verschenen zijn of in herdruk zitten. Deze artikelen heb je dan alvast gereserveerd door je bestelling en deze worden automatisch naar u verzonden van zodra de uitgever het (nieuwe) artikel beschikbaar stelt. De vermoedelijke verschijningsdatum staat op de site onder voorbehoud van wijzigingen door de uitgever.


Wordt verstuurd binnen: Ca.(aantal werkdagen)

Artikels die wij niet in stock hebben kondigen wij aan met bovenstaande vermelding, deze levertijd is dus afhankelijk van de gemiddelde levertijd van onze leverancier. Wij proberen rekening te houden met de ervaring die wij hebben met onze leveranciers in het verleden en schatten zo ook de leveringstermijn in.

De vermelding geldt voor verzendingen binnen België. Voor een verzending naar Nederland moet je nog een extra dag bijrekenen. Voor bestellingen naar andere landen moet je een langere levertijd aanrekenen.


Nog niet verschenen

Deze status geven wij aan wanneer een artikel nog niet verschenen is of in herdruk is.


Niet leverbaar/uitverkocht

Wanneer een artikel niet op stock is of niet meer beschikbaar wordt deze status weergegeven.


Dit artikel is op dit moment niet door ons leverbaar.

Producten met deze vermelding zijn op dit moment niet beschikbaar bij onze leveranciers. Dit wil zeggen dat er in vele gevallen nog geen nieuwe herdrukdatum bekend is en dat wij moeten wachten op meer informatie. Van zodra het artikel opnieuw beschikbaar komt, wordt de status aangepast op de website. Wij kunnen hier helaas geen exacte leverdatum plaatsen.


Tijdelijk niet leverbaar

Wordt verwacht op ...

Het kan dat u in uw bestelling producten hebt opgenomen die tijdelijk niet leverbaar zijn maar waar wij wel een nieuwe datum voor kennen. Deze artikelen heeft u dan alvast gereserveerd door uw bestelling en worden automatisch naar u verzonden van zodra de uitgever het artikel opnieuw beschikbaar stelt. De vermoedelijke verschijningsdatum staat op de site onder voorbehoud van wijzigingen door de uitgever.

Via Bpost

Leveringstermijnen van de Post :

bPost garandeert in België een levering op de werkdag na verzending. De Nederlandse Post garandeert een gemiddelde levering 2,2 werkdagen na verzending. Pakjes naar andere landen worden geleverd tussen de 2,1 en 6,3 werkdagen na verzending. De status van uw bestelling kan je steeds opvolgen via je account.

Verzendingen in België worden door de Belgische Post de volgende werkdag uitgeleverd. Mocht je echter na drie werkdagen nog niets ontvangen hebben, ondanks ons mailbericht van verzending, kan je steeds contact opnemen met de klantendienst van bPost / Taxipost op het nummer 022 / 012345. Pakjes die niet in de brievenbus kunnen kan je steeds in een kantoor van bPost gaan afhalen. De postbode laat hierover bericht na. Deze pakjes worden meestal 2 weken in je plaatselijke kantoor bewaard. Woon je in België dan kan je gebruik maken van de Track & Trace van bPost. In de verzendingsmail vind je de link naar de website van bPost, waarlangs je te weten komt waar je pakje momenteel is. Klanten in het buitenland kunnen helaas geen gebruik maken van deze service.

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan Mediaboetiek.

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen.

Via een Kiala Afhaalpunt

Wat is een Kiala - punt?
In een Kiala - Punt kunt u uw gekochte artikelen afhalen wanneer het u past. U kan er, indien gewenst, het pakket ook ter plaatse betalen.

Waar bevinden zich de Kialapunten?
De Kialapunten bevinden zich over heel België en Nederland.

Hoe maak ik mijn keuze?
Wanneer u kiest voor een afhaling in een Kialapunt, geeft u uw gewenste postcode in. Vervolgens krijgt u een map met alle aanwezige Kialapunten in de buurt van de ingegeven postcode. Klik op een rood vlagje en U krijgt meer informatie over dit Kialapunt, samen met de openingsuren. Klik op "Selecteren” om dit Kialapunt te selecteren.

Wat kost een afhaling in een Kialapunt?
De verzendkosten zijn hetzelfde als bij een normale levering. Bij bestelling van één product betaalt u 2.06 € en per bijkomend product 0,2 €.

Wanneer kan ik mijn pakje afhalen?
U wordt door Kiala via mail op de hoogte gesteld wanneer uw bestelling vertrekt. Na maximum 2 werkdagen ligt dit pakje op het gekozen ophaalpunt. Daar dient u uw pakje binnen de 14 dagen afgehaald te worden. Als U langsgaat in uw Kialapunt, kan U gerust een afdruk meenemen van uw bestelbon die heeft gekregen in de bijlage van uw verzendingsbevestiging via mail.